Významná pracovní pozice u STILL

Servisní technik

Naši servisní technici

Když vykonáváte vysoce specializovanou roli, jako je servisní technik ve významné společnosti, musíte se umět vypořádat s novými výzvami. Musíte si být jisti svými zkušenostmi.


Aktuální nabídka volných pracovních pozic servisních techniků u společnosti STILL

Jako servisní technik (technik mechatroniky) odpovídáte za opravy, údržbu a kontrolu bezpečnosti vysokozdvižných a průmyslových vozíků poháněných elektrickými a spalovacími motory na pracovištích našich zákazníků. Budete rovněž provádět analýzu mechanických, hydraulických, elektrických a elektronických systémů, jež jsou nezbytné pro izolování možných hlavních příčin a nápravu stávajících závad. Naše aktuální nabídky pracovních pozic naleznete zde. Objevte své profesní možnosti s prémiovou značkou STILL. Staňte se součástí špičkového týmu!


Pracovní prostředí servisního technika

Naši servisní technici ve svém zaměstnání snů u společnosti STILL

Staňte se součástí našeho týmu.

Proč patříme mezi největší světové dodavatele specializovaných intralogistických řešení pro vysokozdvižné vozíky, skladovacích technologií, softwaru a služeb?

Protože máme špičkový tým! Na každé pracovní pozici v naší společnosti pracují skvělí lidé. Pomáháme si navzájem a naše týmová spolupráce vytváří skvělá řešení!

"Co vás nejvíce baví na práci u STILL?"

„Jaký tip byste dali sami sobě na začátku své kariéry?“<

„Kdo Vás při práci nejvíc podporuje? “

„Co patří mezi nejdůležitější dovedností servisního technika?“


Proč pracovat u STILL jako servisní technik?
Služební auto je servisním technikům neustále k dispozici

Váš pracovní den začíná, jakmile výjdete doma ze dvěří. Díky tomu že mají servisní technici služební auto neustále k dispozici, můžete hned vyjet k prvnímu zákazníkovi.

Náplň pracovního dne si plánujete sami

Kontaktní osobou pro naše zákazníky jste vy, můžete si tedy , po konzultaci se servisním koordinátorem, naplánovat vaše každodenní návštěvy u zákazníků. Takto můžete přímo ovlivňovat svou denní pracovní dobu a náplň práce. Hlavní odpovědnost za toto plánování ponesete vy.

Denně jste v přímém kontaktu s našimi zákazníky,

a proto jste pro naše zákazníky nepostradatelní, neboť zastupujete naši společnost jako kontaktní osoba. Je nutné postarat se o servis, přezkoušení bezpečnosti a nebo opravu našich strojů, kdykoliv to bude potřeba. To znamená, že jste v každodenním kontaktu se zákazníky a zajišťujete, že naše zařízení STILL zůstane dlouhodobě v provozu u zákazníka.

Budete plnit různorodé a rozmanité pracovní úkoly

 

U zákazníka působíte jako profesionální odborník na celý sortiment.Ať již se jedná o dieselové nebo elektrické vysokozdvižné vozíky, tahače nebo skladové vozíky, servis zajišťujete vy. Každý den můžete tedy očekávat celou řadů nových úkolů a aktivit u našich zákazníků. Někdy budete radit místním farmářům produkujícím mléko, jindy bude vaši pomoc potřebovat manažer vozového parku velké logistické společnosti.

Budete se pravidelně školit a vzdělávat

Persönliche und fachliche Weiterentwicklung stehen bei uns hoch im Kurs. Durch regelmäßige Schulungen in unserem STILL Trainingszentrum lernen Sie als Industriemechaniker:in, Mechatroniker:in oder Kfz-Mechaniker:in die verschiedenen Fahrzeugtypen kennen und erweitern laufend Ihre eigenen Fachkenntnisse!

Denně budete své zkušenosti a znalosti využívat

Jako naprosto nezbytné se kromě vašich technických odborných znalostí ukáží vaše dovednosti při řešení problémů. Každá návštěva u zákazníka je jiná a vyžaduje, abyste využívali své kreativity, konzultačních dovedností a orientace na zákazníka. Samozřejmě vám s tím pomohou vaši kolegové na první a druhé úrovni podpory.

Můžete se rozvíjet v rámci společnosti

U STILL se můžete podílet na formování vlastního profesního rozvoje. Naše organizační struktura umožňuje, abyste svou kariéru posunuli dál a převzali profesní i disciplinární úkoly oblastního servisního manažera.


Atraktivní zaměstnanecké podmínky

V roli servisního technika u společnosti STILL na vás čekají vzrušující činnosti, kdy se budete každý den rozvíjet.

To rovněž zahrnuje atraktivní benefity a podmínky:

  • Mzda podle kolektivní smlouvy
  • Příspěvky společnosti na penzijní spoření
  • Benefity při odchodu do důchodu
  • Nárok na 30 dní dovolenéé


Rozhovor – servisní technik STILL
  • Jméno: Nicolas Jöckel
  • Pracoviště: pobočka Hamburk
  • Významný pracovník u STILL od: 1. srpna 1991
  • Pracovní pozice: servisní technik

Jak jste nastoupil u společnosti STILL?
O společnosti STILL jsem věděl od základní školy. Nastoupil jsem na dvoutýdenní žákovskou stáž v hamburském ústředí. Moc se mi tam líbilo, takže když jsem dokončil školu, přihlásil jsem se u STILL do učebního oboru technik mechatroniky a byl jsem přijat. Po tříletém učebním oboru jsme byl na základě mých dobrých výsledků přijat do pracovního poměru a od té doby zde pracuji jako servisní technik.

Proč jste se rozhodl pro práci u STILL?
Po škole jsem nejprve hledal učební obor, který by mě bavil a kde bych mohl nejlépe uplatnit své dovednosti. Kromě toho jsem se chtěl naučit profesi s jistou budoucností. A společnost STILL mi právě to nabídla. Moje současná práce je a bude nepostradatelná. A konečně je důležitým aspektem i servis, který nabízíme našim zákazníkům.

Jak jste se dostal na svou současnou pozici?
Servisní oddělení tehdy hledalo kvalifikované zaměstnance. Na základě mých studijních výsledků mi bylo po dokončení odborné přípravy nabídnuto zaměstnání.

Popište svůj běžný pracovní den a vaše pracovní prostředí:
Můj pracovní den začíná asi v 6:30. Než nastoupím do svého vozu pro služby zákazníkům, provedu inventuru nákladu, abych zkontroloval, jaké díly mi kurýr přivezl a zajistím je. Pak jedu k prvnímu zákazníkovi a provedu nutné opravy, servisní práce nebo zkoušku FEM na příslušném vysokozdvižném vozíku. Podle naléhavosti pak jedu k dalšímu zákazníkovi. U něj následně například zjistím poškození a vypracují příslušný odhad ceny oprav. Pokud zákazník tento odhad akceptuje, objednám náhradní díly. Průměrně každý den opravím nebo provedu servis u tří vysokozdvižných vozíků. Někdy přejíždím z jednoho místa na druhé třikrát za den. Ale někdy můžu dojíždět několik týdnů a pouze s krátkými přestávkami jen k jednomu zákazníkovi.

Proč je pro vás práce u STILL tak zajímavá?
Na mé pozici u STILL mohu pracovat samostatně. Většinou si své pracovní úkoly plánuji sám. To znamená, že se mé pracovní prostředí dost mění. Seznam mých zákazníků se nemění.

Proč jste klíčovou osobou (u STILL)?
Servisnímu oddělení přináším 25 let odborných zkušeností. Protože se účastním školení, dokážu opravit téměř jakýkoliv vysokozdvižný vozík. Díky tomu mohou při pomoci našim zákazníkům uplatnit své odborné zkušenosti a know-how a zajišťuje, že ze svých vysokozdvižných vozíků STILL dostanou to nejlepší.

Co bylo dosud na práci pro STILL to nejlepší?
Montáž a konfigurování skladového manipulačního vybavení je vždy zajímavé. Sestavení těchto výrobků není každodenní prací a vyžaduje týmovou práci. Zákazníkům se dodávají jako jednotlivé komponenty. Pokud to podmínky na místě dovolí, mohou být sestaveny pomocí teleskopického jeřábu.
Vyjímečně se servisní technik účastní práce na obchodních veletrzích. Například jsem mohl prezentovat naše výrobky a servis společnosti STILL návštěvníkům a zákazníkům na veletrhu CeMAT v Hannoveru. Příležitost pracovat pro společnost STILL na předním obchodním veletrhu je výjimečným zážitkem. Kromě toho se setkáváte s kolegy z jiných poboček a děláte si nové kontakty.

Doplňte větu: Práce u STILL je…
velmi rozmanitá.

Popište společnost STILL (jako zaměstnavatele) 3 slovy:
STILL je firma s mezinárodním významem. Ovšem angažuje se i v sociální oblasti, např. prostřednictvím tísňové služby „Nothilfe Hans Still e. V.“, společnosti vlastněné organizací pro zaměstnance STILL v problémech vlastněné společností. Samozřejmě je také hezké, když vás za vaše služby zaměstnance platí.

Co se vám na STILL nejvíc líbí?
Že se jedná o tradiční společnost.

Kde jinde uplatňujte své dovednosti jakožto klíčová osoba?
U své rodiny – pokud mohu říci...