Monitorování stability
Bezpečnostní řešení
Zajistěte bezpečnost vaší skladové flotily.
S asistenčními systémy a bezpečnostními funkcemi, které obsluze efektivně pomáhají předejít kritickým jízdním situacím nebo zatížením.
Active Floor Compensation (AFC)
Aby vše hladce běželo – i když podlaha někdy hladká není
Active Floor Compensation (AFC) pro regálový vozík STILL MX-X l – maximální výkon i při nerovnostech podlahy.
S tímto asistenčním systémem pro regálový vozík MX-X nabízíme skutečnou alternativu renovace podlahy skladu. Systém eviduje nerovnosti podlahy v trase opěrných kol a v reálném čase je vyrovnává. Rám vozíku zůstává neustále ve vodorovné poloze – zvedací zařízení stále ve svislé poloze. Na trhu jedinečný systém AFC reaguje díky nejrychlejším procesorům bez zpoždění i při maximální možné rychlosti jízdy. Oproti pasivním systémům, které pouze tlumí, se aktivně potlačují vibrace, dříve než vzniknou.
Řešení je k dispozici pro následující vozidla
Požadavek na: Monitorování stability
Vyplňte níže uvedený formulář Co nejdříve vás oslovíme.
Řízení rychlosti při zatáčení
Automatická změna rychlosti v zatáčkách
Omezovač rychlosti řízený úhlem natočení kol snižuje riziko poškození zboží z důvodu nevhodné rychlosti v zatáčce. Tato asistenční funkce je k dispozici pro různé vysokozdvižné vozíky a technologická skladová zařízení a automaticky reguluje rychlost jízdy podle úhlu natočení kol. Jinými slovy, řidič se při zatáčení nemusí starat o rychlost. Vozík automaticky zpomalí na přesnou rychlost potřebnou pro bezpečný průjezd zatáčkou.
Řešení je k dispozici pro následující vozidla
Požadavek na: Monitorování stability
Vyplňte níže uvedený formulář Co nejdříve vás oslovíme.
Dynamic Load Control (DLC 3)
Systém Dynamic Load Control byl vyvinut, aby usnadnil obsluze práci. Chytrý asistenční systém dokáže s vysokou přesností odhadnout nosnosti a hmotnosti. Je k dispozici v třech stupních:
DLC 1 zobrazuje hmotnost naloženého břemene (+/- 50 kg). Ovšem jen do výšky 1 500 mm, protože systém nedokáže zjišťovat skutečnou výšku zdvihu a tak u těžkých břemen nemůže porovnat zbytkovou nosnost. Obsluha může aktuální výšku zdvihu odečíst na ukazateli nosnosti (proužky na stožáru).
DLC 2 zobrazuje navíc maximální možnou výšku zdvihu (v závislosti na hmotnosti břemene, 1 500 mm). Obsluha může aktuální výšku zdvihu odečíst na ukazateli nosnosti (proužky na stožáru).
DLC 3 zobrazuje navíc aktuální výšku zdvihu a hmotnost naloženého břemene (i nad 1 500 mm). Aktuální výška zdvihu se měří ultrazvukovým senzorem. Když se obsluha blíží k maximální výšce zdvihu, zazní výstražný signál. Před jejím překročením se zdvih automaticky zastaví. Na přání je možné vypnutí také deaktivovat.
Řešení je k dispozici pro následující vozidla
Požadavek na: Monitorování stability
Vyplňte níže uvedený formulář Co nejdříve vás oslovíme.
Aktivní stabilizace břemene (ALS)
Zde se nic nekýve
Vozík FM-X je vždy o něco napřed. Díky aktivní stabilizaci břemene (ALS) už přepravujete další břemeno, zatímco ostatní ještě čekají na zastavení kývání zvedacího zařízení. Automatický vyrovnávací impuls rychle a efektivně zastaví kývání stožáru, ke kterému dochází ve velkých výškách, čímž se zkrátí čekací doba u regálu až o 80 %. Důsledkem je výrazné zvýšení rychlosti překládky.
Řešení je k dispozici pro následující vozidla
Požadavek na: Monitorování stability
Vyplňte níže uvedený formulář Co nejdříve vás oslovíme.
Ukazatel výšky zdvihu
Vidět místo odhadovat
Pomocí sériově dodávaného LED senzoru výšky zdvihu zajišťuje ukazatel výšky zdvihu maximální přesnost od prvního milimetru. Řidič tak v každý okamžik ví, v jaké výšce se nacházejí hroty vidlic, a může se precizně pohybovat, aby se při nakládání palety nedotkl regálu. Systém přitom pracuje s přesností pod +/- 5 mm a výška zdvihu se řidiči trvale zobrazuje na displeji.
Řešení je k dispozici pro následující vozidla
Požadavek na: Monitorování stability
Vyplňte níže uvedený formulář Co nejdříve vás oslovíme.